Главная Услуги Бланки Консультации Справочники

Общее

Семейная бухгалтерская фирма

ЧП "Запад-сервис плюс"

Директор

Константин Матусевич

063 247-01-18

067 825-34-53

vs100.buh@gmail.com

Звоните прямо сейчас

Я действительно решаю Ваши проблемы

 

Услуги

Бухгалтерские услуги

Запуск бухгалтерского и налогового учета (для только созданных бизнесов и стартапов)

Кадровый учет и расчет заработной платы

Аудиторские услуги

Консалтинговые услуги

Юридические услуги

Регистрация предприятий

 

Бланки отчетов

Бланки договоров

Консультации

Справочники

Умные приказы

Программное обеспечение

 

Правовая информация о сайте

Полезные ссылки

 

О группе компаний

Ассоциация

Бухгалтерская служба

Аудиторская служба

Адвокатское бюро

 

Контакты


Информация для души

Украина

Юмор

 

Вход для клиентов

Логин:
Пароль:

Информация относительно применения органами статистики финансовых санкций и наложения административных взысканий По материалам: Головне управління статистики у Кіровоградській області 2011-05-31

Версия для печати

ІНФОРМАЦІЯ
щодо застосування органами державної статистики вимог статті 186-3
Кодексу України про адміністративні правопорушення


   
Закон України «Про державну статистику» надає право органам державної статистики розглядати справи про адміністративні правопорушення при виявленні порушень порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень /ст. 186-3 КУпАП/.
   
Статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що «неподання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень або подання їх недостовірними, не в повному обсязі, не за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією, чи із запізненням; незабезпечення належного стану первинного обліку; порушення порядку ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України -
   
тягне за собою накладення штрафу на громадян - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів громадян.
   
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
   
тягнуть за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
   
Порушення порядку використання конфіденційної інформації, приховування або перекручування даних державних статистичних спостережень, а також використання їх в засобах масової інформації, для поширення в інформаційних мережах, на паперових, магнітних та інших носіях, в наукових працях тощо без посилання на джерело -
   
тягне за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян-суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

   
1. Орган державної статистики забезпечуючи повноту, об'єктивність та достовірність статистичної інформації проводить перевірки стану первинного обліку, звітності та достовірності звітних даних.
   
2. Якщо під час перевірки встановлені факти приписок та перекручень даних, згідно ст. 186-3 КУпАП складається протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст.ст. 254, 256 КУпАП.
   
Протокол про адміністративне правопорушення є підставою для притягнення винних осіб до адміністративної відповідальності.
   
Відповідно до вимог ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні – два місяці з дня його виявлення.
   
Відповідно до вимог ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: 
   
1/ відсутність події і складу адміністративного правопорушення;
2/ недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;
З/ неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;
4/ вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;
5/ видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;
6/ скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;
7/ закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;
8/ наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу /посадової особи/ про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також порушення по даному факту кримінальної справи;
9/смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі.
   
Наказом Міністерства статистики України № 105 від 4 червня 1993 року «Про надання права складати протоколи про адміністративні правопорушення» визначено коло осіб органів державної статистики, яким надано право складати протоколи про адміністративні правопорушеня:
   
- по управліннях статистики:
а/ начальники та їхні заступники;
б/ керівники відділів, бюро, інших структурних підрозділів та їхні заступники;
в/спеціалісти, які займаються прийманням, обробкою та аналізом статистичних даних, перевіркою їх достовірності і стану первинного обліку, веденням Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України.
   
- по відділах статистики:
а/ начальник та їхні заступники;
б/керівники структурних підрозділів та їхні заступники;
в/спеціалісти, які займаються прийманням, обробкою та аналізом статистичних даних, перевіркою їх достовірності і стану первинного обліку.
   
Таким чином, протоколи можуть складати керівник /його заступники/ та працівники Головного управлінні статистики у Кіровоградській області, а також керівники /їх заступники/ та службовці управлінь /відділів/ статистики у містах /районах/.
   
Протоколи складає працівник, який безпосередньо виявив правопорушення.
   
3. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під росписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
   
Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення. 
   
У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
   
Особа яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.
   
При складанні протоколу порушникові роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
   
Згідно зі ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адмінвідповідальності, має право:
   
- знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання;
- при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження;
- оскаржити постанову по справі.
   
Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
   
4. Від імені органів державної статистики розглядати справи і накладати адміністративні стягнення мають право керівник Головного управління у Кіровоградській області, його заступники, керівники органів державної статистики у районах області ті їх заступники (за дорученням).. Постанова про накладення адміністративного стягнення виконується посадовою особою, яка винесла постанову, вона також здійснює контроль за своєчасним і правильним виконанням постанови /ст.299, 305 КУпАП/.
   
5. Згідно зі ст. 283 КУпАП посадова особа органу державної статистики, яка розглядала справу про адміністративне правопорушення, виносить постанову по справі:
   
а) про накладення адміністративного стягнення;
   
б) про закриття справи.
   
Постанову по справі про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено у вищестоящий орган або в районний /міський/ суд.
   
6. Постанова про накладення адміністративного стягнення є обов'язковою для виконання посадовими особами та громадянами і підлягає виконанню з моменту її винесення. При оскарженні або опротестуванні постанови про накладення адміністративного стягнення постанова підлягає виконанню після залишення скарги або протесту без задоволення.
   
Постанова про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання /тобто виконується/ посадовою особою, яка винесла постанову, вона також здійснює контроль за своєчасним і правильним виконанням постанови /ст.ст. 298, 299 КУпАП/.
   
7. Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніш як через 10 днів з дня повідомлення про залишення справи без задоволення.
   
8. У разі несплати штрафу порушником у встановлений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для відрахування суми штрафу в примусовому порядку з його заробітної плати чи іншого заробітку.
   
9. Якщо особа, піддана штрафу, не працює, або якщо стягнення штрафу із заробітної плати чи іншого заробітку є неможливим з інших причин, стягнення провадиться на підставі постанови посадової особи про накладення штрафу державним виконавцем, шляхом звернення стягнення на особисте майно порушника, а також на його частку у спільній власності. Постанова про накладення штрафу, за якою стягнення штрафу проведено повністю, з відміткою про виконання повертається посадовій особі, яка винесла постанову /ст.ст.307, 308, 310 КУпАП/.
   
Відповідно до ст. 308 КЗпАП у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу стягується подвійний розмір штрафу.
   
10. На підставі статей 2, 3, 6, 18, 19, 21 Закону України «Про виконавче провадження» примусове виконання рішень в Україні покладається на Державну виконавчу службу, що входить до системи органів Міністерства юстиції України.
   
Таким чином, у разі несплати правопорушником штрафу у строк, встановлений ч.І ст. 307 КУпАП , постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом /ст. 308 КУпАП/.
   
Відповідно до ст. 308 КЗпАП у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу стягується подвійний розмір штрафу.
   
Постанови, винесені посадовою особою органів державної статистики, підлягають виконанню Державною виконавчою службою.

По материалам: Головне управління статистики у Кіровоградській області

 

 

© Группа компаний VS
Создание сайта: КЛЯКСА incorporated;)