Главная Услуги Бланки Консультации Справочники

Общее

Семейная бухгалтерская фирма

ЧП "Запад-сервис плюс"

Директор

Константин Матусевич

063 247-01-18

067 825-34-53

vs100.buh@gmail.com

Звоните прямо сейчас

Я действительно решаю Ваши проблемы

 

Услуги

Бухгалтерские услуги

Запуск бухгалтерского и налогового учета (для только созданных бизнесов и стартапов)

Кадровый учет и расчет заработной платы

Аудиторские услуги

Консалтинговые услуги

Юридические услуги

Регистрация предприятий

 

Бланки отчетов

Бланки договоров

Консультации

Справочники

Умные приказы

Программное обеспечение

 

Правовая информация о сайте

Полезные ссылки

 

О группе компаний

Ассоциация

Бухгалтерская служба

Аудиторская служба

Адвокатское бюро

 

Контакты


Информация для души

Украина

Юмор

 

Вход для клиентов

Логин:
Пароль:

Заполняем новый отчет в ПФУ Баланс 2010-01-28

Версия для печати

ЗАПОВНЮЄМО НОВИЙ ЗВІТ ДО ПФУ

"Баланс"

№ 8, від 28 січня 2010 р.

Валентина Боршовська

заступник директора департаменту – начальник відділу персоніфікованого обліку,

інформаційних систем та мереж ПФУ

 

Постановою правління ПФУ від 05.11.09 р. № 26-1 затверджено Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України (далі - Порядок № 26-1, див. "БАЛАНС", 2009, № 101), який набув чинності з 01.01.10 р. Роботодавці починаючи із січня 2010 року повинні подавати новий звіт до Пенсійного фонду. Сьогодні ми ознайомимо читачів із порядком заповнення цього звіту.

 

Знайомимося з формою та структурою звіту

Щомісячний звіт до ПФУ подається за формою, наведеною в додатку 4 до Порядку № 26-1. Складається він із титульного аркуша та 10 таблиць. На титульному аркуші зазначаються всі основні реквізити страхувальника та перелік таблиць звіту. У переліку навпроти тих таблиць, які не подаються, проставляються прочерки, у графі "Кількість аркушів" зазначається кількість аркушів документів однієї таблиці, у графі "Кількість рядків" - кількість заповнених рядків на аркушах документів однієї таблиці для таблиць 5-10, а у графі "Усього" - загальна кількість аркушів документів та загальний підсумок заповнених рядків у цих аркушах.

У таблицях 1-4 звіту відображається розрахунок сум внесків до Пенсійного фонду, які підлягають сплаті. У таблиці 5 зазначаються дані про трудові відносини застрахованих осіб. Таблиці 6-10 призначені для відображення відомостей про нарахування заробітку (доходу) застрахованих осіб для системи персоніфікованого обліку.

 

Визначаємо, хто та які таблиці заповнює

Таблицю 1 звіту заповнюють усі роботодавці. Вона має графи та розділи, ідентичні графам та розділам старого щомісячного звіту до Пенсійного фонду, та заповнюється аналогічно.

Таблиці 2 та 9 звіту заповнюють лише районні (міські) управління праці та соціального захисту населення за деяких категорій застрахованих осіб (батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків, якщо вони не працюють).

Таблиці 3 та 10 звіту заповнюють страхувальники, які нараховують та сплачують страхові внески за застрахованих осіб, які проходять строкову та альтернативну військову службу у Збройних Силах, СБУ, інших утворених відповідно до законів військових формуваннях, а також в органах МВС.

Таблицю 4 звіту заповнюють підприємства, установи, організації, військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової служби), особам рядового та начальницького складу.

Таблицю 5 заповнюють ті страхувальники, у яких протягом звітного періоду був укладений або розірваний трудовий договір із застрахованими особами або відбулися зміни у прізвищі, імені, по батькові або в ідентифікаційному номері таких осіб.

Таблицю 8 звіту заповнюють страхувальники, у яких є робочі місця, робота на яких зараховується до спеціального стажу.

Таблиці 6 та 7 звіту заповнюють усі страхувальники. У цих таблицях зазначаються відомості про нараховані виплати застрахованим особам, що використовуватимуться в системі персоніфікованого обліку, тому розглянемо їх детальніше.

 

Вивчаємо особливості заповнення таблиць 6 та 7 звіту

Таблиця 6 призначена для відображення в розрізі кожної застрахованої особи:

• щомісячних загальних сум фактично нарахованої заробітної плати (грошового забезпечення, доходу) працівника, що включають виплату винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно-правового характеру, що підлягають обкладенню ПДФО, або суми доходу, який обчислюється з урахуванням вимог для відповідного об'єкта нарахування страхових внесків. Якщо у звітному періоді здійснюється нарахування виплат за попередній період, зокрема у зв'язку з уточненням кількості відпрацьованого часу, виявленням помилок, то такі виплати відображаються у складі фонду оплати праці того місяця, у якому вони були нараховані;

• щомісячних сум нарахованого заробітку, грошового забезпечення або доходу в межах максимальної величини, на яку нараховуються страхові внески;

• фактично нарахованих сум страхових внесків із заробітку, грошового забезпечення або доходу за звітний період;

• щомісячних сум нарахованого заробітку згідно із Законом від 13.12.91 р. № 1977-ХІІ "Про наукову і науково-технічну діяльність" застрахованих осіб, для яких у звітному році одночасно є декілька підстав для визначення відповідних пенсійних прав.

Таблиця 7 формується та подається за наявності протягом звітного періоду таких виплат:

• лікарняних (як за рахунок коштів роботодавця, так і за рахунок коштів ФСС з ТВП);

• заробітку (доходу) за дні відпустки;

• заробітку (доходу), нарахованого в попередніх періодах та на який страхувальником або органом Пенсійного фонду донараховано страхові внески відповідно до чинного законодавства;

• заробітку (доходу), нарахованого в попередніх періодах, на який страхувальником було помилково нараховано страхові внески;

• перерахунків заробітку (доходу), пов'язаних з уточненням кількості відпрацьованого часу у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю.

Суми вищеперелічених виплат вносяться до таблиці 7 за поточний період, але окремими рядками по кожному місяцю, на який вони припадають, із зазначенням кодів типів нарахувань, наведених у примітці до таблиці 7.

 

Приклад

У січні 2010 року у підприємства змін у трудових відносинах із застрахованими особами не було і здійснені такі нарахування працівникам:

• Іванову І. І. - нараховано заробітну плату -1 000 грн. та донараховано внески до ПФУ (10 грн.) із премії (500 грн.), яку було виплачено у грудні 2009 року та з якої помилково не утримано внески до ПФУ;

• Петрову П. П. - нараховано зарплату -1 050 грн. та лікарняні: за січень 2010 року -300 грн., за грудень 2009 року - 200 грн.; утримано внесків - 31 грн.;

• Сидоренку С. С. - нараховано зарплату -900 грн., відпусткові: за січень 2010 року -700 грн., за лютий 2010 року - 300 грн.; утримано внесків - 38 грн.

У такому разі підприємство має заповнити в додатку 4 до Порядку № 26-1 титульну сторінку та таблиці 1, б та 7. Наведемо фрагмент заповнення таблиць б та 7 звіту за січень.

 

Фрагмент

Звіт про суми нарахованої заробітної плати (грошового забезпечення, доходу) застрахованих осіб та суми нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до органів Пенсійного фонду України

...

Таблиця 6. Відомості про нарахування заробітку (доходу) застрахованим особам

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. №

6. Номер облікової картки застрахованої особи (30) за ДРФО ДПА

8. Код категорії 30

9. Код типу ставки страхового внеску

10. Загальна сума нарахованого заробітку/доходу (усього з початку звітного місяця)

12. Сума страхових внесків за звітний місяць(із заробітку/доходу) 1-5 %

13. Ознака наявно-сті трудової книжки (1 - так, 0 - ні)

грн.

коп.

7. Прізвище та

ініціали 30

11. Сума нарахованого заробітку/доходу у межах максимальної величини, на яку нараховуються страхові внески

14. Ознака наявно-сті спецста-жу

(1 - так, 0 - ні)

грн.

коп.

грн.

коп.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

0

1

0

1

1

0

0

0

0

0

2

0

0

0

1

Іванов І. І.

1

0

0

0

0

0

0

2

2І 2

2

2

2

2

2

2

2

2

0

2

0

1

1

0

5

0

0

0

3

1

0

0

1

Петров П. П.

1

0

5

0

0

0

0

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

0| 1

0

1

9

0

0

0

0

3

8

0

0

1

Сидоренко С. С.

9

0

0

0

0

0

...

Таблиця 7. Суми, нараховані за дні тимчасової непрацездатності, щорічні та додаткові відпустки, та суми, нараховані у минулих періодах

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. №

6. Номер облікової картки застрахованої особи (30) за ДРФО ДПА

8. Код категорії 30

9. Код типу ставки страхового внеску

10. Місяць та рік, за який проведено нарахування

11. Тип нарахувань

12. Сума нарахувань заробітку/доходу за відповідний місяць

14. Сума страхових внесків за відповідний місяць (із заробітку/

доходу)

1-5 %

15. Ознака наявно-сті трудо-вої книжки (1 - так, 0 - ні)

грн.

коп.

7. Прізвище та ініціали 30

13. Сума нарахувань заробітку/доходу у межах максимальної величини, на яку нараховуються страхові внески

16. Ознака наявно-сті спе-цстажу (1 - так, 0 - ні)

грн.

коп.

грн.

коп.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

0

1

0

1

1

2

2

0

0

9

4

5

0

0

0

0

1

0

0

0

1

Іванов І. І.

5

0

0

0

0

0

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

0

1

0

1

1

2

2

0

0

9

1

2

0

0

0

0

0

0

0

1

Петров П. П.

2

0

0

0

0

0

3

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

0

1

0

1

0

1

2

0

1

0

2

3

0

0

0

0

0

0

0

1

Петров П. П.

3

0

0

0

0

0

4

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

0

1

0

1

0

1

2

0

1

0

3

7

0

0

0

0

0

0

0

1

Сидоренко С. С.

7

0

0

0

0

0

5

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

0

1

0

1

0

2

2

0

1

0

3

3

0

0

0

0

0

0

0

1

Сидоренко С. С.

3

0

0

0

0

0

  

 

© Группа компаний VS
Создание сайта: КЛЯКСА incorporated;)