КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія XXIV скликання
РІШЕННЯ
від 24 квітня 2003 року N 360/520
Із змінами і доповненнями, внесеними
рішеннями Київської міської ради
від 10 липня 2003 року N 599/759,
від 18 березня 2004 року N 80/1290,
від 27 травня 2004 року N 258/1468
Відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про податок з реклами в м. Києві згідно з додатком.
2. Рішення Київради від 17.05.94 N 9б "Про введення податку з реклами в м. Києві" (із змінами та доповненнями, внесеними рішенням Київради від 05.07.2001 N 370/1346) вважати таким, що втратило чинність.
3. Доручити Державній податковій адміністрації у м. Києві забезпечити облік надходжень платежів податку з реклами.
4. Головному управлінню преси та інформації Київської міської державної адміністрації опублікувати це рішення в засобах масової інформації.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова |
О. Омельченко |
|
Податок з реклами встановлюється згідно з пунктом 1 частини 1 статті 15 Закону України від 25.06.91 N 1251-XII "Про систему оподаткування" зі змінами та доповненнями, статтями 11, 18 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" та Закону України від 03.07.96 N 270/96-ВР "Про рекламу" зі змінами та доповненнями.
Наведені у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
- реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку;
- особа - будь-яка фізична чи юридична особа;
- продукція - товари, роботи, послуги, цінні папери;
- рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її встановлення та/або розміщення;
- розповсюджувач реклами (рекламна агенція тощо) - особа, яка здійснює розповсюдження (встановлення та розміщення) реклами будь-якими рекламними засобами;
- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб.
Платниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм власності, їх філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, які розміщують об'єкти реклами на території м. Києва.
(розділ II із змінами, внесеними згідно з рішенням
Київської міської ради від 27.05.2004 р. N 258/1468)
Об'єктом оподатковування є вартість послуг по встановленню та розміщенню реклами, в тому числі і плата за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві.
(розділ III із змінами, внесеними згідно з рішенням
Київської міської ради від 27.05.2004 р. N 258/1468)
4.1. Ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг за встановлення та розміщення реклами, в тому числі і від плати за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві.
(пункт 4.1 розділу IV в редакції рішення
Київської міської ради від 27.05.2004 р. N 258/1468)
4.2. За розміщення одноразової реклами усіх видів ставка збору становить 0,1 відсотка.
4.3. За розміщення реклами на тривалий час ставка збору становить 0,5 відсотка.
Від оподаткування згідно з цим положенням звільняється:
5.1. Соціальна реклама.
(пункт 5.1 розділу V в редакції рішення
Київської міської ради від 27.05.2004 р. N 258/1468)
8.1. Відповідальність за повноту нарахування та своєчасність сплати податку з реклами до бюджету покладається на розповсюджувачів реклами та на орган, уповноважений виконавчим органом Київради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до чинного законодавства.
(пункт 8.1 розділу VIII в редакції рішення
Київської міської ради від 27.05.2004 р. N 258/1468)
Заступник міського голови - |
|
|
|
Додаток N 2 втратив чинність
(додаток N 2 із змінами, внесеними згідно з рішенням
Київської міської ради від 10.07.2003 р. N 599/759,
втратив чинність згідно з рішенням
Київської міської ради від 18.03.2004 р. N 80/1290)
Вернуться на страницу - Налог на рекламу