Наказ Міністерства транспорту України
від 27 червня 1996 року N 214
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
24 липня 1996 р. за N 374/1399
Із змінами і доповненнями, внесеними
наказами Міністерства транспорту України
від 7 грудня 1998 року N 487,
від 15 грудня 2000 року N 711,
від 16 листопада 2001 року N 799,
від 9 січня 2003 року N 10,
наказами Міністерства транспорту та зв'язку України
від 2 вересня 2005 року N 519,
від 10 травня 2006 року N 447,
від 26 червня 2008 року N 772,
від 28 серпня 2008 року N 1064,
від 13 жовтня 2008 року N 1248
З метою приведення державної цінової та тарифної політики на морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 1995 р. N 109 "Про уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад у галузі ціноутворення" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що додаються, і ввести їх в дію з 1996 р.
2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним.
3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо порядку їх застосування.
4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т. М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Наапетян М. Р.) в установленому порядку зареєструвати зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України.
5. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Безрученко В. Т.):
5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам, підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку.
5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах масової інформації.
5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених цим наказом.
5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів і плат.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Золотоверха О. М.
|
|
|
|
Міністр |
І. П. Данькевич |
(назва із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
1. Збори та плата (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден закордонного плавання зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним Прапором України та іноземним прапором:
|
вантажні судна, що заходять у порти для виконання вантажних операцій, та плавучі споруди |
група А |
|
пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на підводних крилах та пороми, що заходять у порт для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані ним |
група Б |
|
ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу "ріка - море," пароплавств, які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р. Дунаї, а також річкові самохідні судна, що заходять в інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна та навпаки |
група В |
|
несамохідні судна (крім барж) |
група Г |
|
судна, що заходять у порт вимушено, для постачання, карантинних потреб, а також судна, що прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази) України |
група Д |
|
службові та військові судна |
група Д |
|
навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів, навчально-тренажерні судна |
група Д |
|
наукові, дослідні судна та швидкісні судна на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім прогулянкових і круїзних рейсів) |
група Д |
|
|
група Е |
(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
Примітки:
1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.
2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.
3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.
4. Ці Збори та плати поширюються на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).
2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.
(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює. При цьому умовний об'єм судна підлягає округленню у такому порядку: до 0,50 куб. м відкидається, а 0,50 куб. м і більше округлюється до 1 куб. м.
(абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.
Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.
Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.
Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.
Збори і плата за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо державному підприємству "Морська державна адміністрація Дніпро-Бузького морського порту".
(абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з
наказом Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їзних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.
5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.
6. Установлені цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) лоцманського та швартовного зборів, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, підвищуються для всіх суден.
(абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25 %;
в суботні, недільні й святкові дні за календарем:
(абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
з 6.00 до 22.00 - на 50 %,
з 22.00 до 6.00 - на 100 %.
Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.
На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.
У дисбурсментських рахунках, що виставляються судновласникам, здійснюється обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням установлених цими Зборами і платою ставок, які застосовуються для розрахунку (без урахування знижок та/або надбавок), фактичної тривалості послуги (загальної, у тому числі в суботні, недільні, святкові дні та нічний час), а також відсотка та сум надбавок.
При цьому розрахунок суми надбавки здійснюється за такою формулою:
|
|
Т1 |
|
|
Н = З • Вн • |
---- |
, |
|
|
Т2 |
|
де Н - сума надбавки;
З - сума відповідного збору або плати, розрахована за установленою цими Зборами і платою ставкою (без урахування знижок та/або надбавок);
Вн - відсоток надбавки;
Т1- фактична тривалість відповідної послуги в суботні, недільні, святкові дні та нічний час;
Т2 - фактична тривалість відповідної послуги.
(абзац восьмий 6 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Ставки лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу на прохід судна каналом.
(абзац дев'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:
установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;
закріплення для роботи на лінії типів суден;
установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;
реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).
8. Для суден, що заходять у порт Южний для виконання операцій з навантаження-розвантаження генеральних та навалювальних вантажів, порт та інші суб'єкти підприємницької діяльності, що надають відповідні послуги, можуть застосовувати знижку 50 відсотків з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати (крім збору за послуги СРРС та швартовного збору).
(абзац перший пункту 8 у редакції наказу
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) застосовуються знижки з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) в залежності від порту заходу у таких розмірах:
у порту Ялта - 20 відсотків;
у порту Одеса - 10 відсотків.
(абзац другий пункту 8 у редакціїі наказу
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства
транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок).
(пункт 9 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати.
(пункт 9 доповнено абзацом другим згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
10. Якщо на судно одночасно поширюється застосування будь-яких надбавок та знижок, то застосовується кожна з надбавок та тільки найбільша знижка. При цьому обчислення надбавок та знижки здійснюється до установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) відповідного збору (плати).
(пункт 10 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
11. При нарахуванні зборів і плати, за якими ставки установлені цими Зборами і платою погодинно, час округлюється до 0,5 години. При цьому час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.
(абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
При нарахуванні зборів і плат подобово час округлюється до 0,5 доби. При цьому час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше ніж 0,5 доби - за 1 добу.
12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.
13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".
14. Ставки зборів і плати не враховують податок на додану вартість. На суми зборів і плати, визначених згідно з цими Зборами і платою, податок на додану вартість нараховується відповідно до законодавства.
(пункт 14 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Примітка.
Із суден, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морським каналами з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів, не визначених у цій таблиці, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Миколаїв та Херсон.
Із суден, що прямують у порти та причали міст Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта.
(таблицю 1 пункту 18 доповнено приміткою згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за зовнішньопортове проведення справляється за кілометр і 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 тонну вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:
0,003 долара США - для суден у закордонному плаванні.
(абзац другий пункту 19 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
абзац пункту 19 виключено
(згідно з наказом Міністерства
транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
Неповний кілометр проведення приймається за повний. За внутрішньопортове проведення (між рейдом і причалом) лоцманський збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:
0,06 долара США - для суден у закордонному плаванні.
(абзац четвертий пункту 19 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
абзац пункту 19 виключено
(згідно з наказом Міністерства
транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
З несамохідних суден групи В, які буксируються або штовхаються, збір справляється в розмірі 25 % від збору за буксир. При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою.
20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:
0,0455 долара США/куб. м. - для суден у закордонному плаванні.
(абзац другий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
абзац пункту 20 виключено
(згідно з наказом Міністерства
транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за ставками:
0,0352 долара США/куб. м. - для суден у закордонному плаванні.
(абзац четвертий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
абзац пункту 20 виключено
(згідно з наказом Міністерства
транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)
За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:
0,033 долара США/куб. м - від буя N 1 до порту Кавказ;
(абзац шостий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
0,013 долара США/куб. м - від буя "Варзовський" до порту Кавказ.
(абзац сьомий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
У суботні, недільні і святкові дні за календарем ставки не підвищуються.
(абзац восьмий пункту 20 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за ставками табл. 1.
21. Для вантажних суден, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове та внутрішньопортове лоцманське проведення.
22. Судна групи Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати лоцманського збору, крім випадків, коли лоцманське проведення у відповідному районі або порту є обов'язковим та/або в установленому порядку здійснюється лоцманське проведення.
(пункт 22 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
23. За неправильне повідомлення осадки, довжини і ширини судна або його місткості капітан судна зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двократної ставки лоцманського збору незалежно від установленої чинним законодавством України відповідальності за наслідки, що можуть виникнути через ці дії.
24. Неповна миля проводки приймається за повну.
25. При одночасному проведенні кількох суден лоцманський збір справляється з кожного з них за повною ставкою.
26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція, виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне підтвердження судна.
27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а також за затримку лоцмана на судні справляється за такими ставками:
Таблиця 2
|
Причина затримки лоцмана |
Розмір плати й умови стягнення |
|
Виклик лоцмана з наступною відмовою від його послуг |
100 % збору за проведення, для якого був викликаний лоцман |
|
За 1 годину затримки лоцмана, викликаної неточною інформацією |
57 доларів США, ураховуючи неповну годину за повну, - для суден у закордонному плаванні |
|
Затримка лоцмана на судні більше 2 годин через необхідність довантаження чи розвантаження судна, несправність суднових механізмів, перебування судна в карантині та інші обставини, якщо вони не викликані діями непереборної сили |
142 долари США за першу добу, 284 долари США за кожну наступну добу - для суден у закордонному плаванні |
(таблиця 2 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
наказом Міністерства транспорту
та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
Примітки:
1. Підставою для сплати за затримку лоцмана на судні є зафіксоване капітаном судна в лоцманській квитанції підтвердження факту та причин затримки судна.
(пункт 1 приміток до таблиці 2 пункту 27 у редакції наказу
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони проводили за межі району, що ними обслуговується, капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові витрати на повернення до місця служби (проїзд, добові, проживання в готелі), а також виплатити винагороду, зазначену в табл. 2, за кожну добу перебування їх за межами району лоцманського проведення.
28. Збір за послуги Служби регулювання руху суден (СРРС), що мають берегові радіолокаційні системи (БРЛС), справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму суден груп А, Б, Д, Е (судна, що проходять ходові випробування), при кожному вході в порт, виході з порту, а також за кожний транзитний прохід каналом.
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772,
із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства
транспорту та зв'язку України від 13.10.2008 р. N 1248)
Виноску до таблиці 3 пункту 28 виключено
(згідно з наказом Міністерства транспорту
та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
Примітки:
1. Судна груп В, Г, Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати збору за послуги СРРС.
2. Судна, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морськими каналами транзитом з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів сплачують збір за послуги СРРС за ставками, встановленими відповідно для порту Миколаїв (мор.) та порту Херсон (мор.).
(пункт 2 приміток до таблиці 3 пункту 28 із змінами, внесеними згідно з
наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
3. Судна, що прямують до портів та причалів, розташованих у районі, на який поширюється дія Правил плавання кораблів і суден у бухтах, на рейдах м. Севастополя і на підходах до нього, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 05.09.2002 N 626, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18.10.2002 за N 834/7122 (із змінами), сплачують збір за послуги СРРС за ставками, установленими для порту Севастополь.
(примітки до таблиці 3 пункту 28 доповнено пунктом 3 згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
4. Судна, що прямують до портів та причалів, не передбачених табл. 3 цих Зборів і плати та розташованих у зоні дії СРРС Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, сплачують збір за послуги СРРС за ставками, установленими відповідно для портів Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ.
(примітки до таблиці 3 пункту 28 доповнено пунктом 4 згідно з наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
(абзаци другий, третій та четвертий пункту 28 замінено абзацом другим згідно з Для поромних суден, що працюють на поромній лінії Іллічівськ - Варна, та швидкісних суден на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом, указаний збір справляється із знижкою 50 відсотків. Збір за послуги СРРС справляється за фактично надану послугу. У випадках відсутності факту надання послуги (БРЛС не працює або послуга не надавалася) збір за послуги СРРС не справляється. (пункт 29 із змінами, внесеними згідно з наказом
Із суден (крім завантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів), що прямують транзитом (без заходу у відповідний порт) у зонах дії СРРС Іллічівськ, Одеса і Южний, за умови підтвердження капітаном судна необхідності надання послуг СРРС, додатково справляється збір за ці послуги зі знижкою 70 відсотків до ставок, визначених у табл. 3 Зборів і плати.
наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
29. Із завантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів, що проходять у зоні дії СРРС Іллічівськ і для яких радіолокаційне проведення є обов'язковим, додатково справляється збір за послуги СРРС за ставкою 0,0009 долара США/куб. м - милю.
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказів
транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447,
30. Капітан судна, який звернувся до служби регулювання руху суден за послугами, а потім відмовився від них, зобов'язаний повністю сплатити належний за замовлені послуги збір.
31. Швартовний збір при швартуванні, відшвартуванні, перетягуванні і перешвартуванні суден усіх груп, крім В, Г, Д і Е, справляється за такими ставками.
Таблиця 4
Ставка швартовного збору (за операцію) (у доларах США) Об'єм судна, куб. м Для суден у закордонному плаванні до 1000 включно 28 понад 1000 до 5000 включно 57 понад 5000 до 10000 включно 85 понад 10000 до 20000 включно 114 понад 20000 до 40000 включно 171 понад 40000 до 80000 включно 228 понад 80000 284 судна на підводних крилах 3 (таблиця 4 із змінами, внесеними згідно з наказом 32. Перетяжка судна уздовж причалу на відстань більше ніж довжина судна вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна операція. 33. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається як дві операції. 34. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні, відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих споруд), Б (круїзні пасажирські судна закордонного плавання, які заходять у порт Ялта) і В (крім буксирів, буксирів-штовхачів, штовхачів) обчислюється за ставками табл. 5. 35. Ставки табл. 5 застосовуються за відсутності кригових умов при швидкості вітру до 14 м/с. 36. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і перестановленні здійснюється за ставками табл. 6. 37. Кількість і потужність буксирів, необхідних для проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою постановою по порту" або визначається лоцманською службою за погодженням з капітаном судна. 38. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання, відкритої в установленому порядку, надається знижка в розмірі 20 відсотків. 39. Для суден, які використовують при швартовних операціях підрулювальний пристрій, надається знижка в розмірі 25 відсотків. 40. Судна всіх груп із зіпсованим або непрацюючим головним двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні, перестановленні, як несамохідні судна. 41. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (буксири, буксири-штовхачі, штовхачі), а також суден груп Б (крім круїзних пасажирських суден закордонного плавання, що заходять у порт Ялта), Г, Д і Е справляється за ставками табл. 6. Абзац другий примітки виключено (примітку доповнено абзацом другим згідно з наказом 42. За користування самохідними плавзасобами у всіх випадках, крім обумовлених у пункті 34, справляється плата за ставками табл. 6. 43. За користування портовими несамохідними суднами плата справляється за ставками, затвердженими начальником підприємства-власника. Таблиця 6
Ставки плати за користування самохідними суднами (у доларах США за годину) Індикаторна потужність двигуна Для суден у закордонному плаванні кВт к. с. порти Чорного моря і р. Дунай порти Азовського моря до 75 включно до 100 71 57 понад 75 до 110 включно 101 - 150 85 71 понад 110 до 150 включно 151 - 204 100 85 понад 150 до 185 включно 205 - 252 114 100 понад 185 до 240 включно 253 - 326 142 114 понад 240 до 300 включно 327 - 408 156 126 понад 300 до 350 включно 409 - 476 182 158 понад 350 до 440 включно 477 - 598 213 182 понад 440 до 500 включно 599 - 680 237 213 понад 500 до 600 включно 681 - 816 269 224 понад 600 до 700 включно 817 - 952 292 253 понад 700 до 800 включно 953 - 1088 348 313 понад 800 до 900 включно 1089 - 1224 395 348 понад 900 до 1100 включно 1225 - 1496 455 384 понад 1100 до 1470 включно 1497 - 1999 526 441 понад 1470 до 1840 включно 2000 - 2502 611 512 понад 1840 до 2500 включно 2503 - 3400 739 654 понад 2500 понад 3400 995 825 (таблиця 6 із змінами, внесеними згідно з наказом 44. За агентування суден, що заходять до портів України для завантаження та (або) розвантаження наливних, навалочних або насипних, а також генеральних, лісових і змішаних вантажів, плата за агентські послуги справляється за ставками, наведеними в табл. 7, 8 і 9. Таблиця 7
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження наливних вантажів, за суднозахід (у доларах США) Об'єм, куб. м Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь Інші порти Для суден у закордонному плаванні до 2000 включно 469 556 483 понад 2000 до 4000 включно 597 683 597 понад 4000 до 6000 включно 711 839 711 понад 6000 до 8000 включно 839 896 853 понад 8000 до 12000 включно 1038 1109 1052 понад 12000 до 16000 включно 1194 1251 1194 понад 16000 до 24000 включно 1394 1493 1436 понад 24000 до 30000 включно 1564 1706 1593 понад 30000 до 40000 включно 1735 1905 1792 понад 40000 до 48000 включно 1905 2133 2005 понад 48000 до 56000 включно 2076 2574 2218 понад 56000 до 64000 включно 2261 2844 2417 понад 64000 до 72000 включно 2432 3100 2616 понад 72000 до 80000 включно 2616 3370 2872 понад 80000 до 100000 включно 2645 4181 3100 далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 22 43 28 (таблиця 7 із змінами, внесеними згідно з наказом Таблиця 8
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження навалочних або насипних вантажів за суднозахід (у доларах США) Об'єм, куб. м Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь Інші порти Для суден у закордонному плаванні до 1800 включно 526 597 526 понад 1800 до 3600 включно 654 739 626 понад 3600 до 5500 включно 811 882 796 понад 5500 до 7200 включно 910 1038 910 понад 7200 до 11000 включно 1109 1223 1138 понад 11000 до 15000 включно 1394 1408 1351 понад 15000 до 22000 включно 1507 1621 1621 понад 22000 до 30000 включно 1706 1877 1849 понад 30000 до 37000 включно 1849 2105 2076 понад 37000 до 44000 включно 2048 2318 2389 понад 44000 до 51000 включно 2261 2560 2645 понад 51000 до 59000 включно 2460 2787 2929 понад 59000 до 66000 включно 2673 3015 3185 понад 66000 до 73000 включно 2872 3256 3455 понад 73000 до 92000 включно 3072 3484 3726 далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 25 28 35 (таблиця 8 із змінами, внесеними згідно з наказом Таблиця 9
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження генеральних, лісових і змішаних вантажів, за суднозахід (у доларах США) Об'єм, куб. м Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь Інші порти Для суден у закордонному плаванні до 2000 включно 654 654 626 понад 2000 до 4000 включно 853 995 939 понад 4000 до 6000 включно 1109 1251 1223 понад 6000 до 8000 включно 1351 1564 1507 понад 8000 до 12000 включно 1763 2076 2005 понад 12000 до 16000 включно 2161 2218 2161 понад 16000 до 24000 включно 2645 2787 2759 понад 24000 до 30000 включно 3128 3356 3271 понад 30000 до 40000 включно 3555 3783 3697 понад 40000 до 48000 включно 4181 4252 4238 понад 48000 до 56000 включно 4849 5119 5005 понад 56000 до 64000 включно 5318 5745 5631 понад 64000 до 72000 включно 5802 6413 6257 понад 72000 до 80000 включно 6271 7082 6882 понад 80000 до 100000 включно 6740 7736 7508 далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 57 82 77 (таблиця 9 із змінами, внесеними згідно з наказом Таблиця 10
Ставки плати за агентування суден, що заходять з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних і (або) пасажирських операцій, за суднозахід (у доларах США) Об'єм, куб. м Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь Інші порти Для суден у закордонному плаванні до 2000 включно 213 242 185 понад 2000 до 4000 включно 270 341 228 понад 4000 до 6000 включно 341 398 299 понад 6000 до 8000 включно 455 483 370 понад 8000 до 12000 включно 540 526 455 понад 12000 до 16000 включно 626 626 555 понад 16000 до 20000 включно 668 668 640 понад 20000 до 30000 включно 711 711 739 понад 30000 до 38000 включно 768 796 825 понад 38000 до 45000 включно 825 882 953 понад 45000 до 53000 включно 882 995 1081 понад 53000 до 60000 включно 939 1081 1166 понад 60000 до 68000 включно 995 1166 1251 понад 68000 до 75000 включно 1052 1251 1337 понад 75000 до 95000 включно 1109 1337 1422 далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 8 14 14 (таблиця 10 із змінами, внесеними згідно з наказом 45. За агентування суден, які заходять у порти України з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій, плата справляється за ставками табл. 10. 46. За агентування суден, що проходять Керч-Єнікальським каналом транзитом, плата справляється у розмірі 50 % ставок табл. 10. 47. За агентування пасажирських суден і приватних яхт, що заходять у порти України, плата справляється за ставками табл. 11. 56. Плата за інші дрібні послуги (в тому числі здійснення банківських операцій), які надаються агентом судновласнику, стягується за суднозахід у розмірах: Об'єм судна, куб. м до 4000 включно понад 4000 до 20000 включно понад 20000 до 50000 включно понад 50000 дол. США 47 79 158 190 (пункт 56 у редакції наказу Міністерства 57. За використання телефонного, телеграфного, телексного, факсимільного зв'язку плата справляється за фактичними витратами з коефіцієнтом 1,5 (за оренду каналу зв'язку). 58. Супервайзерське обслуговування суден у порту справляється за фактично надані послуги за акордними ставками, зазначеними в табл. 12 і 13.
- 43 долари США за добу (із суден у закордонному плаванні). (пункт 59 із змінами, внесеними згідно з наказом 60. За фактично надані послуги до надання вільної практики, при виклику капітаном супервайзера на судно, що стоїть на рейді і не здійснює вантажних операцій, а також після відходу судна сплата за послуги супервайзера справляється за відповідними добовими ставками. 61. За супервайзерське обслуговування суден, які заходять у порт для здійснення вантажних операцій з небезпечними вантажами (більше 10 т), зазначені ставки збільшуються на 10 відсотків. За проходження суден Керч-Єнікальським каналом транзитом плата за супервайзерські послуги не справляється.
Таблиця 12
Ставки плати за послуги супервайзерів суховантажним суднам (у доларах США) Об'єм, куб. м Вид вантажу (тип судна) генеральні (універсальні, ролкери, контейнеровози) навалочні та насипні (балкери) лісові добова макс. добова макс. добова макс. Для суден у закордонному плаванні до 5700 включно 57 668 40 498 92 768 понад 5700 до 7600 включно 71 811 51 668 106 995 понад 7600 до 15000 включно 85 1308 68 995 122 1422 понад 15000 до 23000 включно 100 1650 85 1166 134 1849 понад 23000 до 30000 включно 114 1991 92 1337 142 2105 понад 30000 до 38000 включно 128 2275 100 1507 156 2417 понад 38000 до 45000 включно 142 2503 128 1621 163 2673 понад 45000 до 53000 включно 149 2730 134 1735 171 2929 понад 53000 до 61000 включно 156 2888 142 1849 177 3185 понад 61000 до 68000 включно 163 3214 156 1962 185 3441 понад 68000 до 76000 включно 171 3413 163 2076 191 3697 понад 76000 185 3697 171 2190 199 3982 (таблиця 12 із змінами, внесеними згідно з наказом Таблиця 13
Ставки плати за послуги супервайзерів наливним суднам (у доларах США) Об'єм куб. м Нафтотанкери Газохімовози добова макс. добова макс. Для суден у закордонному плаванні до 5700 включно 57 122 68 270 понад 5700 до 7600 включно 68 142 85 313 понад 7600 до 15000 включно 82 153 100 469 понад 15000 до 23000 включно 85 171 117 540 понад 23000 до 30000 включно 90 182 122 597 понад 30000 до 38000 включно 100 213 126 668 понад 38000 до 45000 включно 122 228 134 739 понад 45000 до 53000 включно 134 242 142 796 понад 53000 до 61000 включно 142 256 150 853 понад 61000 до 68000 включно 150 270 156 910 понад 68000 до 76000 включно 156 284 163 967 понад 76000 171 299 188 1024 (таблиця 13 із змінами, внесеними згідно з наказом 62. Приймання портом забруднень здійснюється за тарифами, затвердженими начальником порту, у таких випадках: 1) прийняття емульсії і баластних вод; 2) після 30 діб стоянки судна в порту; 3) із суден груп Б, В, Г, Д та Е, з яких санітарний збір не справляється; 4) у портах, які не мають технічних засобів для приймання всіх забруднень. (абзац шостий пункту 62 у редакції наказу Начальник Департаменту (Збори і плата із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772) ПЛАТА ЗА РОБОТУ БУКСИРІВ ПРИ ШВАРТОВНИХ ОПЕРАЦІЯХ
Міністерства транспорту та зв'язку України від 02.09.2005 р. N 519,
абзац другий примітки виключено згідно з наказом
Міністерство транспорту та зв'язку України від 28.08.2008 р. N 1064) ПЛАТА ЗА КОРИСТУВАННЯ ПЛАВЗАСОБАМИ
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772) ПЛАТА ЗА АГЕНТСЬКІ ПОСЛУГИ
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772) СУПЕРВАЙЗЕРСЬКА ВИНАГОРОДА
59. За обслуговування судна, яке прибуло в порт для ремонту, бункерування, постачання, справляється плата в розмірах:
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
(лісовози)
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772) ІНШІ ПОСЛУГИ
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)
транспортної політики
Г. М. Легенький
Міністерства транспорту України від 07.12.98 р. N 487,
у редакції наказу Міністерства транспорту України
від 15.12.2000 р. N 711)
Вернуться на страницу - Общие вопросы по перевозкам